اخطار عدم پشتیبانی از FULLTEXT در قسمت phpmyadmin

یک بار پیش میاد که در کنترل پنل هاستتون در قسمت phpmyadmin وقتی دستورات sql را وارد می کنید. با این اخطار برخورد می کنید:

#1214 - The used table type doesn't support FULLTEXT indexes 


این اخطار به این دلیل است که شما وقتی از FullTEXT استفاده کردید. در قسمت ENGINE از مثلاً InnoDB استفاده کردید. که باید از MyISAM استفاده کنید. 

این بحث رو پیش آوردم . گفتم شاید یه بنده خدایی این مشکل براش پیش بیاد ندونه چطوری حل کنه. 

نظرات 4 + ارسال نظر
امیـــــــن پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام
من تست کردم ولی نتونستم برای utf8_persian_ci فول تکست سرچ کنم ارور میده.
منتظر ایمیل و راهنماییت هستم داداش.
ممنون.

این احتمالا مشکل از برنامه ی شماست نه خود phpmyadmin

sahel شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام ..
خسته نباشید...

من برای صفحه ورود به سایتم یه رمز عبور نوشتم ...
داخل صفحه اول ...با script....
برنامه درسته ...
اما میخوام وقتی ctrl+u میزنم کد مربوط به پسوردم مشخص نباشه ....
باید با php بنویسم ... اما دقیق نمیدونم ....
سه تا صفحه میشه و نمیدونم باید چه جوری با هم ارتباط داشته باشن!!!
ممنون میشم راهنماییم کنید

یعنی چی یه رمز عبور نوشتی؟ اگه بخوای با دکمه کار کنی از jquery یا خود جاوا اسکریپت استفاده کن.
من نمیدونم دقیق میخوای چیکار کنی؟ ولی اگه قصد داری یه فرم لوگین درست کنی این کتاب php منو بخون:
http://barnamenevisi.blogsky.com/1391/01/06/post-96/
صفحه ی 34
و اگه میخوای با ایجکس باشه این کتاب جی کوئری منو بخون:
http://barnamenevisi.blogsky.com/1392/10/23/post-121
صفحه ی 93

sahel دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
مرسی از راهنماییتون ...
اما چیزی که من میخوام خیلی ساده تره ....
و فقط یه قسمتایی یادمه !
میشه کمکم کنید .... خیلی مهمه ....:(

اینایی هم که من بهتون دادم خیلی ساده است. هم ساده است و هم امن. دیگه ساده تر از این نمیشه.

خرید نرم افزار crm دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.ratin.ir/products/crm-software

دوست عزیز لطفا وبلاگ رو به روز کنید بازم ممنون

سلام
سرم خیلی شلوغ شده. وگرنه به روز میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد