قالب ساده و بدون عکس

یه قالب دارم که دو یا شایدم سه سال پیش طراحی کردم ولی تازگی یه کم روش کار کردم و بهترش کردم. این قالب یه قالب خیلی ساده است که هیچ عکسی توش به کار نرفته . برای همین سریع لود میشه. از نظر خودم رنگ ظاهرش چون یه کم تیره است برام زیاد جالب نیست و میتونستم از رنگ بهتری استفاده کنم ، انشاالله یه بار که وقت کنم میام یه کم خوش رنگش میکنم . توی هدرش ار html5 استفاده کردم که اگه مرورگری از html5 پشتیبانی کنه رنگ تصویری  رو که ایجاد کردم نمایش میده وگرنه رنگ دیگه ای رو نشون میده.

تصویری از قالب ساده

دانلود قالب

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام محمد رضا .
از آشنایی با شما خوشحال شدم.
وب خیلی خوبی داری.
اما این قالب هایی که طراحی می کنی فوق العاده ساده اند.
اگه ما قالب ساده بخواهیم که قالب های پیش فرض خود وبلاگ ها هم هستند اما اصلا به درد نمی خورن .
یکم بیشتر منوها و سر منوها رو خوشگل کن و توی هدر قالب ها خلاقیت بیشتر به کار ببر .
مرسی از شما .
امیدوارم همیشه موفق باشی.
امیر از مشهد

خب منم به خاطر سادگیش گذاشتم اینجا وحتی گفتم که ساده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد