راههای افزایش بازدید از وبلاگ و وبسایت

من در یکی از پست ها در این وبلاگم یکی دو تا از راههای افزایش بازدید رو  که برنامه نویسی بود گفته بودم الان هم می خوام بیشتر توضیح بدم: 

۱) افزایش تبادل لینک : اگه هر چی با وبلاگ ها و وبسایت ها تبادل لینک کنید البته با اونهایی که به گوگل معرفی شدن باعث میشه وب شما بیشتر در دید موتور های جستجوگر باشد. و البته بهتر است با سایت های پربازدید تبادل لینک کنید.

۲) استفاده از لینک باکس : لینک باکس به شما کمک می کند تا بدون تبادل لینک و به راحتی لینک وب خود را در چندین سایت و وبلاگ به صورت خودکار لینک کرده و به نمایش بگذارید. 

سعی کنید از لینک باکس های پربازدید استفاده کنید. 

۳) مشغول : لینک وب شما باید ذهن بازدیدکننده رو به خودش مشغول کند مثل : رقیب جدید گوگل !!!؟؟؟ 

بازدید کننده اول تعجب می کند و بعد براش سوال پیش میاد و وسوسه میشه ازش بازدید کنه. 

۴)  علاقه : در وبلاگتان اگه از مطالبی استفاده کنید که دیگران خیلی علاقه دارن خوب است ، البته شما هم باید به آن مطالب علاقه داشته باشید تا بتوانید مطلب بنویسید. 

می تونید به این لینک بروید و تا ببینید بیشترین بازدید از چه مطالبی صورت گرفته است در این لینک از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ مطالبی را که بیشترین بازدید را داشته اند نوشته شده است. 

 www.google.com/press/zeitgeist

۵) استفاده از سرویس  Rss Feeds : که باعث میشه بازدید کنندگان به راحتی از به روز شدن وب شما مطلع شوند.می توانید به بازدید کنندگانتان استفاده از این سرویس را هم آموزش دهید. برای این کار می توانید به وبلاگ من مراجعه کنید. کد های ساختن این قسمت را هم به زودی در وبلاگم خواهم گذاشت. 

6) کم کردن حجم سایت: از عکس پر حجم و مطالب دیگه که باعث دیر لود شدن سایت و خسته شدن بازدید کننده می شود بپرهیزید. چون سرعت اینترنت ایران هم پایین است.مطالبی چون عکس ، فیلم ، کدهای اضافی ، آهنگ زمینه ی وب باعث دیر لود شدن سایت می شود. سعی کنید حجم عکس را کم کنید و یا به وبلاگ لینک کنید.

7) زیاد مطالب را طولانی نکنید: چون بازدید کننده خسته می شود سعی کنید خلاصه تر بنویسید. برای همین من دیگه ادامه نمی دم تا در پست بعدی ادامه ی راهها رو براتون بگم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.blog.pardisgame.net

خیلی خوب بود خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سعید ابراهیمی سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ http://ebrahimi44.blogfa.com

ایا راه دیگری هم وجود داره؟

صد البته که راههای دیگه ای هم هست.
شما در مورد سئو توی گوگل سرچ کن.
یه سری هم به سایت برنامه نویس بزن:
http://barnamenevis.org/
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد